مهروزمهروز، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

مهروز بانو

تقدیم به بابابهروز

1391/11/21 9:19
384 بازدید
اشتراک گذاری

این پست فقط و فقط مخصوص بابا بهروزی هستش 

 

بابابهروز یه دنیااااااااااااااااااااااااااااااااااا ممنون

 

بالاخره نمره آمار آمد و موفق شدم پاسش کنم.

میخواستم همین جا از کلیه زحماتتون تشکر کنم. امیدوارم قدر دان زحمات و محبتتون باشم.

 

یک یاس سفید
                       در رنگ امید
                                           با هر چه وفاست
                                                                    از سوی خدا
                                                                                                 تقدیم تو باد…

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سحر
2 اسفند 91 16:07
سلام خسته نباشی به نظر شما یک یاس سفید در رنگ امید با هر چه وفاست تقدیم تو باد جای یک شام تپل در رنگ هتل با هر چه بخوایم (منظور همان سلف سرویس )از سوی شما را میگیرد ؟؟؟؟ حالا کار ندارم من به درک خاله به درک همه به درک از نجابت عمو بهروز که خم به ابروش نمیاره خجالت بکش اون دفعه هم جا زدی این دفعه هم جا زدی همیشه تو جا زدی (جا زن)یه بار جستی ملخک دو بار جستی ملخک آخر...............(اینجا منظور از ملخک همان حمیدک است)من میدونستم آخرش جا میزنی به خاله هم گفتم این حمیده جون به عزراییل قسطی میده ولی خاله گفت نه بابا.... و او کسی بود در رنگ امید مثل یک یاس سفید..... میدونی که مو اگه بخام حیثیتتو تو وبلاگ میبرم همه با هم حمیده حیا کن او شامها رو رها کن...............................
zomo
23 اردیبهشت 92 12:42
سحر چرا اینقدر اعصاب مصابت ماشین حسابه ؟ حمیده به ما هم قول شام داده ولی ما باور نکردیم


شما هم بودي اعصابت بهم مي ريحت 2ترم اين كلاه سر ما گذاشتند!!!!بازم در نااميدي بسي اميد است ...ما هنوزم اميدواريم!!!!!!!!!!!
سحر
26 اردیبهشت 92 13:24
سلام به وب خودمم سر بزنین.........
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهروز بانو می باشد